IK MAG EINDELIJK!!! - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Linda - WaarBenJij.nu IK MAG EINDELIJK!!! - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Linda - WaarBenJij.nu

IK MAG EINDELIJK!!!

Blijf op de hoogte en volg Linda

29 Oktober 2013 | Nederland, Almere Stad

Jaaaaa morgen is het zover!! Dan mag ik met een grote glimlach 33 uur in het vliegtuig zitten naar Nieuw-Zeeland.

De afgelopen maand was heerlijk. Heel veel met vrienden afgesproken en een hele afscheidstour aan borrels en etentjes gehad. Zo ben ik ook niets vermoedend vorige week uit eten geweest met Carmen en daarna zouden we bij Boulevard nog een bandje kijken voordat we de stad in zouden gaan. En daar werd ik ineens verrast door een enorme lens in mijn snufferd en de ene flits naar de andere. Op dat moment had ik nog niet eens door dat die stomme flitser mijn eigen zus was! En daarna schrok ik mij echt helemaal rot toen daar ineens iedereen stond te juichen. Met tranen in mijn ogen en trillende beentjes kreeg ik langzaamaan door dat het een surprise party was. Ik was echt in shock ☺ Een geweldige avond en een groot cadeau gekregen wat ik uiteraard helemaal op ga maken tijdens mijn reis. Nogmaals dank voor deze geweldige avond!!!! <3

De hele actielijst is inmiddels afgewerkt en ik zit hier toch wel een beetje gespannen achter mijn laptopje te typen. De backpack is topzwaar en in de handbagage kan ook niets meer bij. Stoppen met nadenken haha. Vanavond nog even lekker sushi eten met de fam en dan morgenochtend richting Schiphol!

Ik probeer regelmatig even een leuk verhaal te plaatsen!

Liefs,
Lin

  • 30 Oktober 2013 - 00:06

    Marjo :

    Yo Linda!
    Spannend, spannend om nu ook echt te gaan vertrekken! Wordt vast een geweldige ervaring!
    Heel goede reis en ik zie uit naar je verhalen!
    Knuffel,
    Marjo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Linda

Actief sinds 27 Okt. 2013
Verslag gelezen: 257
Totaal aantal bezoekers 3132

Voorgaande reizen:

30 Oktober 2013 - 03 April 2014

Op naar de kiwi's en de aussies!

Landen bezocht: